Namn: Jimmy
Ålder: 23 år
Namn på karaktär, ras, spec, offspec, server:
Monk: Chikraft
Orc: Bästa racial för Monk Dps atm.
Windwalker(MS)
Mistweaver(OS)
Antal dagar spelade:
13 dagar som monk, och spelat med min Shaman i över 300+ dagar. men det kanske ni förstog i med att monk kom i MoP.
Historia bakom mig.
Jag började spela wow i början av ICC tiden. då naxx var raiden man gjorde. jag spelade ganska mycket under den tiden också tills ulduar släpptes. då tog jag mig ett avbrott och några månader efter när ICC var ute så körde jag under den tiden hela ICC, sen i Cataclysm var jag väldigt aktiv spelade under hela expansion, och hade ganska kul. klarade av att få ner alla bossar i DS under den tiden i HC. sen har jag bara kört hela tiden raidat och varit aktiv. och kommer fortsätta vara det. har inga planer bara raida och gör vad jag bruka göra.
Länka till din egna armory sida:
http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Chikraft/simple
Beskriv vad du anser är din roll i en raid och framförallt vad du kan tillföra:
Hit 7.5 / Experise 7.5 Prio
Haste->Crit->Mastery. beror på hur mycket haste jag har när jag fått t15 gear.
I början av fighten så använder jag Expel Harm för gratis Chi.
Pre Pot
Flying Serpent Kick
Min White Tiger Pet CD
Tiger Palm, Jap, Rising Sun Kick, och sen är min rotation (Jap,Jap,Blackout Kick Tills my Rising sun kick reset CD)
och använder mina CD's när jag har fått Tigereye Brew till 10 Stacks. och Touch of Karma på AOE dmg phases.
använder roll när jag måste undvika saker.
Använder Fist of Fury när jag väntar på min Energy regainar. och för cleaving. så använder jag Spinning Crane Kick när det är fler än 4 targets uppe.
jag valde Ascension istället för Power Strike. för att jag tycker att extra chi är viktigt.
Vilka är dina mål med wow när det kommer till din egna karaktär och raidprogress:
Jag har att bli så bra jag kan bli, och göra allt vad som krävs för att hjälpa till mina kollegor att komma långt i progression för hög rank om det behövs. Har inte spelat så mycket med monk, men har lärt mig värdefulla saker under tiden jag har spelat med den, och jag fortsätter lära mig nya saker hela tiden.
Vilka tider brukar du spela.
Jag spelar varje dag typ från jag vaknar tills jag sover. så vi säger 15.00 -> 24.00 och längre ibland beror på vad jag gör på nätterna. men tar ju också pause som middag och sånt.
Screenshot av ditt UI (ej nödvändigt, men hjälper):
https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/2eyl17q.jpg
DBM, Recount, Tidy Plates Är vad jag använder som addons, har vanlig UI. (Blizzard UI)
Länk till world of logs var du tyckte att du gjorde ett bra jobb:
http://worldoflogs.com/reports/114shgbtmscbauis/sum/damageDone/?s=395&e=725
http://worldoflogs.com/reports/g8szfzg3ov050hfg/
Dina tidigare pve erfarnheter (guilds/tiers/bossar, osv)
Kommer inte riktigt ihåg vilken guild jag var med i ICC, men det var nog mest 25-man Pugs jag drog med.
Wrath of the Lich King
Naxx Full Normal Clear
ICC Full Normal Clear + Some HC
Intense Gaming
Cataclysm
Blackwing Descent 5/6 HC
The Bastion of Twilight 5/5 HC
Throne of the Four Winds 2/2 HC
Alaemortis
Firelands 7/7 HC
Dragon Soul 8/8 HC
Gûrkan (Shaman's) Progress
Fang
Mogu'Shan Vaults 6/6 Heroic
Heart of Fear 3/6 Heroic
Terrece of the Endless 4/4 Normal
Monk's Progress
Förhäxad
Heart of Fear 3/6 Heroic
Varför ska vi ta in dig. Vad gör dig bättre än andra som ansöker:
Jag presterar på top nivå och använder all information om min klass / guides och andra's idear för att uppnå det jag måste för att vara bästa jag kan vara. när de gäller dps så går jag alltid in på WoL och tittar på top dps i andra guilds. och jag har aldrig missat nån raid.
Någonting som du vill tillägga kan du skriva här:
Jag är en glad person som gillar att spela med svenskar, och är väldigt seriös när det kommer till raid läser alltid tacts och guides när jag ska göra en boss långt innan vi gör dem, så jag är förberädd.
Ålder: 23 år
Namn på karaktär, ras, spec, offspec, server:
Monk: Chikraft
Orc: Bästa racial för Monk Dps atm.
Windwalker(MS)
Mistweaver(OS)
Antal dagar spelade:
13 dagar som monk, och spelat med min Shaman i över 300+ dagar. men det kanske ni förstog i med att monk kom i MoP.
Historia bakom mig.
Jag började spela wow i början av ICC tiden. då naxx var raiden man gjorde. jag spelade ganska mycket under den tiden också tills ulduar släpptes. då tog jag mig ett avbrott och några månader efter när ICC var ute så körde jag under den tiden hela ICC, sen i Cataclysm var jag väldigt aktiv spelade under hela expansion, och hade ganska kul. klarade av att få ner alla bossar i DS under den tiden i HC. sen har jag bara kört hela tiden raidat och varit aktiv. och kommer fortsätta vara det. har inga planer bara raida och gör vad jag bruka göra.
Länka till din egna armory sida:
http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Chikraft/simple
Beskriv vad du anser är din roll i en raid och framförallt vad du kan tillföra:
Hit 7.5 / Experise 7.5 Prio
Haste->Crit->Mastery. beror på hur mycket haste jag har när jag fått t15 gear.
I början av fighten så använder jag Expel Harm för gratis Chi.
Pre Pot
Flying Serpent Kick
Min White Tiger Pet CD
Tiger Palm, Jap, Rising Sun Kick, och sen är min rotation (Jap,Jap,Blackout Kick Tills my Rising sun kick reset CD)
och använder mina CD's när jag har fått Tigereye Brew till 10 Stacks. och Touch of Karma på AOE dmg phases.
använder roll när jag måste undvika saker.
Använder Fist of Fury när jag väntar på min Energy regainar. och för cleaving. så använder jag Spinning Crane Kick när det är fler än 4 targets uppe.
jag valde Ascension istället för Power Strike. för att jag tycker att extra chi är viktigt.
Vilka är dina mål med wow när det kommer till din egna karaktär och raidprogress:
Jag har att bli så bra jag kan bli, och göra allt vad som krävs för att hjälpa till mina kollegor att komma långt i progression för hög rank om det behövs. Har inte spelat så mycket med monk, men har lärt mig värdefulla saker under tiden jag har spelat med den, och jag fortsätter lära mig nya saker hela tiden.
Vilka tider brukar du spela.
Jag spelar varje dag typ från jag vaknar tills jag sover. så vi säger 15.00 -> 24.00 och längre ibland beror på vad jag gör på nätterna. men tar ju också pause som middag och sånt.
Screenshot av ditt UI (ej nödvändigt, men hjälper):
https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/2eyl17q.jpg
DBM, Recount, Tidy Plates Är vad jag använder som addons, har vanlig UI. (Blizzard UI)
Länk till world of logs var du tyckte att du gjorde ett bra jobb:
http://worldoflogs.com/reports/114shgbtmscbauis/sum/damageDone/?s=395&e=725
http://worldoflogs.com/reports/g8szfzg3ov050hfg/
Dina tidigare pve erfarnheter (guilds/tiers/bossar, osv)
Kommer inte riktigt ihåg vilken guild jag var med i ICC, men det var nog mest 25-man Pugs jag drog med.
Wrath of the Lich King
Naxx Full Normal Clear
ICC Full Normal Clear + Some HC
Intense Gaming
Cataclysm
Blackwing Descent 5/6 HC
The Bastion of Twilight 5/5 HC
Throne of the Four Winds 2/2 HC
Alaemortis
Firelands 7/7 HC
Dragon Soul 8/8 HC
Gûrkan (Shaman's) Progress
Fang
Heart of Fear 3/6 Heroic
Monk's Progress
Förhäxad
Heart of Fear 3/6 Heroic
Varför ska vi ta in dig. Vad gör dig bättre än andra som ansöker:
Jag presterar på top nivå och använder all information om min klass / guides och andra's idear för att uppnå det jag måste för att vara bästa jag kan vara. när de gäller dps så går jag alltid in på WoL och tittar på top dps i andra guilds. och jag har aldrig missat nån raid.
Någonting som du vill tillägga kan du skriva här:
Jag är en glad person som gillar att spela med svenskar, och är väldigt seriös när det kommer till raid läser alltid tacts och guides när jag ska göra en boss långt innan vi gör dem, så jag är förberädd.
Senast ändrad av Nelson den tis 23 apr 2013 - 13:37, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : [declined] WW Monk - Twisting Nether (Horde))