Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Marbelle - Shadowpriest Ansökan

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Marbelle - Shadowpriest Ansökan Empty Marbelle - Shadowpriest Ansökan tor 22 nov 2012 - 9:15

Marbelle



Info om mig själv: Hejsan! Jag heter Pontus Linder, en 18 årig skåning som bor strax utanför Malmö. Jag pluggar sista året på Gymnasiet. Jag är en person som älskar allt som har med World of Warcraft att göra. Har tyvärr inte någonting mer att tilläga om mitt IRL liv.

Main Karaktär: http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Marbelle/advanced

Bild på UI : http://tinypic.com/view.php?pic=dm4t3q&s=6


Varför vill du joina Sanitas?

Jag vill joina Sanitas därför att jag vill spendera mina Raiding timmar i en seriös och fokuserad Raiding Guild. En Guild där varje enskild Raider pushar sig själv till max, dvs vara redo för vad som komma skall, dvs vara påläst inför nya Encounters. Där alla Raiders har exakt samma mål, att jobba stenhårt för att få en riktigt bra Rank på WoWprogress medans vi har otroligt roligt tillsammans.


Vad kan Sanitas förvänta sig av just dig?

Sanitas kan förvänta sig en riktigt duktig spelare som lägger ner otroligt mycket tid i World of Warcraft. En spelare som håller sig uppdaterad dagligen genom att besöka sidor som Shadowpriest.com, Elitistjerks & Method Shadowpriest's Guides. Ni kan även förvänta er en spelare som anstränger sig för att prestera på topp varje Raid, och även optimerar sin egen karäktär och hjälper Guilden så mycket som det går både i och utanför Raids. 100 % attendance är en självklarthet! Jag är en Raider med ett väldigt stort tålamod som inte alls har något emot om Raiden extendas och det blir några extra progression timmar/dagar.

Gems /Stat Weights/Proffesions

Jag strävar alltid efter att hålla mitt gear så bra som möjligt, Shadowpriests har ett ganska mixat val utav Gems, dvs att jag försöka gemma så mycket Intellect som jag bara kan, medans man klämmer in lite Haste Gems här och där.

Över Haste Breakpoint Int - Hit- Crit - Spirit - Mastery - Haste

Under Haste Breakpoint Int - Hit - Haste - Spirit - Crit - Mastery

Jag använder Blacksmithing & Enchanting som Primary Proffesions
(Enchanting 180 Intellect x2 på mina Rings)
Blacksmith (Extra Socket på Bracers & Gloves)
Sekundära Proffesions Cooking 600
Fishing 534 & First Aid 525


Addons/Keybindings

Shadow Word: Death - V
Mind Sear - F
Trinket & Mindbender - Extra Mouse Button 1
Power Word: Shield - Extra Mouse Button 2
Dispersion - E
Leap of Faith - Q
Silence - X
Flash Heal - Shift Z
Hymn of Hope - R
Mass Dispel - Shift & M1 - Darkflight ( Razer Blackwidow )
M2 - Fade

ElvUi
Recount
Deadly Boss Modes
DotTimers ( Mycket bättre än ElvUi's default )
Omen Threat Meter
MikScrollingBattleText
OmniCC



World of logs http://www.worldoflogs.com/reports/wxid6pwy1mvu5ue1/sum/damageDone/?s=1104&e=1588#Marbelle

(Var som sagt riktigt undergearad)



Raid Erfarenhet

Molten Core 10/10
Blackwing Lair 8/8
Temple of Ahn'Qiraj 8/9 & Onyxia's Lair.

TBC: Gruul's Lair 2/2
Magtheridon's Lair
Karazhan 11/11
The Eye 2/4
The Black Temple 6/9
Sunwell Plateau 3/8
Serpentshrine Cavern 3/6
Zul'Aman 5/6.


WotLK: (Började spela på min Priest här, spelade en Mage innan)

ICC10 12/12
ICC10 HC 5/12 Heroic ( 12/12 Heroic Cataclysm )
ICC25 12/12

ICC25 HC 5/12 ( 12/12 Heroic Cataclysm )
Ulduar 10 4/14 ( 14/14 Cataclysm )
Ulduar 25 Man 5/14 ( 14/14 Cataclysm )
Ruby Sanctum 25 Man - 2/2. ( 10 & 25 Man Heroic Cataclysm )

Cataclysm:
Blackwing Decent Normal 6/6
Blackwing Decent Heroic 6/6

Throne of the Four Winds Heroic 2/2

The Bastion of Twilight Normal 4/4
The Bastion of Twilight Heroic 5/5 & I Can't Hear You Over the Sound of How Awesome I Am Feat of Strength


Firelands 7/7 Heroic (Nerf)
Dragon Soul - 6/8 HC'S med 5 % Nerf, Spine of Deathwing & Madness med 10 % Nerf

Mist of Pandaria
Mogu'shan Vaults 6/6 Normal
Mogu'Shan Vaults 3/6 Heroic (Stone Guard, Feng & Spirit Kings)
Heart of Fear 6/6 Normal

Anledningen till denna relativt låga Progressen är därför att jag blev Accepterad till Hemliga Gruppen som en Trial. Deras Shadowpriest hade sagt att han hade tappat suget att lira WoW. Detta var som sagt innan Mogu'Shan Vaults Heroic Release. Det var meningen att dem skulle prova mig första dagen i Heroic Mogu'Shan. Men tydligen så hade Priesten accepterat, och dem tog såklart in honom i Progress. Andra veckan så tog dem in mig bara för Stone Guard HC, veckan därpå Spirit Kings. Jag förstod såklart att han hade ändrat sig. När jag fick reda på att dem körde Alt Raids efter Main Raiden så tyckte jag, äh, han kanske ändrar sig igen, och spelade lite Alt Raids med dem. När Heart of Fear Releasades, så fick jag faktiskt en spot i Normal Clear. Veckan därpå fick jag ett wisper från min GM, Han berättade att det var roligt att ha fått chansen att lira med mig,han berömde mig för mina prestationer trots mitt relativt låga Gear,han berättade även att Priesten hade börjat Raida heltid igen, och det fanns inte möjlighet för två SP's. .


Dator och Internet

Intel Core i5 3550 3.30 GHz
AMD Radeon HD7770 & 24mbit nät


Har ni fler frågor eller någonting annat så kan ni försöka att få tag i mig här, in game eller på Real ID pontuslinder@live.se eller Pontus#2587
MVH Pontus.

2Marbelle - Shadowpriest Ansökan Empty Sv: Marbelle - Shadowpriest Ansökan lör 24 nov 2012 - 21:59

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Hej Pontus!

Tyvärr så måste jag avböja din ansökan då vi anser oss inte i något större behov av ytterligare en shadowpriest.

Dock så får jag tacka dig för din ansökan och önska dig lycka till i ditt guildsökande.

https://sanitas.swedishforum.net

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet