Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Marbelle - Shadowpriest Ansökan

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Marbelle - Shadowpriest Ansökan Empty Marbelle - Shadowpriest Ansökan tor 22 nov 2012 - 9:15

Marbelle



Info om mig själv: Hejsan! Jag heter Pontus Linder, en 18 årig skåning som bor strax utanför Malmö. Jag pluggar sista året på Gymnasiet. Jag är en person som älskar allt som har med World of Warcraft att göra. Har tyvärr inte någonting mer att tilläga om mitt IRL liv.

Main Karaktär: http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Marbelle/advanced

Bild på UI : http://tinypic.com/view.php?pic=dm4t3q&s=6


Varför vill du joina Sanitas?

Jag vill joina Sanitas därför att jag vill spendera mina Raiding timmar i en seriös och fokuserad Raiding Guild. En Guild där varje enskild Raider pushar sig själv till max, dvs vara redo för vad som komma skall, dvs vara påläst inför nya Encounters. Där alla Raiders har exakt samma mål, att jobba stenhårt för att få en riktigt bra Rank på WoWprogress medans vi har otroligt roligt tillsammans.


Vad kan Sanitas förvänta sig av just dig?

Sanitas kan förvänta sig en riktigt duktig spelare som lägger ner otroligt mycket tid i World of Warcraft. En spelare som håller sig uppdaterad dagligen genom att besöka sidor som Shadowpriest.com, Elitistjerks & Method Shadowpriest's Guides. Ni kan även förvänta er en spelare som anstränger sig för att prestera på topp varje Raid, och även optimerar sin egen karäktär och hjälper Guilden så mycket som det går både i och utanför Raids. 100 % attendance är en självklarthet! Jag är en Raider med ett väldigt stort tålamod som inte alls har något emot om Raiden extendas och det blir några extra progression timmar/dagar.

Gems /Stat Weights/Proffesions