Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

ibubble - Beror på!

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1ibubble - Beror på! Empty ibubble - Beror på! fre 7 jun 2013 - 16:20

ibubblee


Gäst

Tja!

Hälsningar från Philip i det väldigt varma och soliga Stockholm!

Kort om mig:

Är en skön grabb på 22 snart 23 år som jobbar och lever med teknik runt om mig!
Jobbar på Teknikmagasinet (alla nördars dröm) och har även ett eget företag där jag arbetar med events främst inom nattklubbar. Bor i hammarby sjöstad precis utanför tullarna i stockholm i min egna lilla etta.

Nu till lite viktigare ingame/spel info:
Började lira tidigt i vanilla, slutet på MC och början på BWL.. då på shattered hand, i en guild som hette Order of the hammer.. var på social nivå till en början, men började raida lite i BWL, och AQ.. clearade upp till twins innan jag la ner karriären (för den gången)..

I mitten på gymnasiet så övertalade en klasskompis mig att börja lira igen, tydligen hade Ulduar varit en grym instance och spelet var grymmare än någonsin (!?!) Visst tänkte jag och köpte mig ett nytt acc och började levla min paladin. Lagom till Wrath var det dax för mig och börja köra på igen blev headhuntad utav en guild smockad med massa norskar, från dess norra delar, där jag inte förstod ett smack av vad som sa, så min vistelse där var inte långvarig. Clearade nogra bossar HC inget märkvärdigt direkt!

Sen kom Cata och nu började jag lira på riktigt igen!
Blev headhuntad igen, nu till en guild som hette Pescorus. Vi clearade t11 relativt omgående, med att fortfarande hålla ett fast 3 dagar i veckan schema.. Var med och theorycraftade fram främst våra Magmaw och Conclave kills och kände mig lite extra stolt! Körde på här under 3-4 månader sen hände det lite grejer i min familj och jag var tvungen att bo ur en flyttkartong under de närmsta månaderna, vilket ledde till att jag la ner "hardcore med mänskliga tider" raidandet.
och började spela med lite IRL kompisar igen i t12, där vi clearade 6/7 hc, sen kom skämtet t13 där clearade vi 8/8 hc..

Hitills i MoP har jag spelat i denna guild fortfarande, blandat med IRL kompisar och lite ströfolk!
vi ligger nu på 4/13 HC med 2 raids i veckan 19-23. vilket jag tycker är helt okej..

Men nu till det viktiga!
I want more!

Vet att jag som spelare är kapabel till mer, och har såväl tid som suget att kriga för att vara bättre än bäst, och anledningen till att jag skrev beror på i rubriken är just för att jag är villig att köra det ni är i störst behov av! min nuvarande MS är prot, har 535 equipped, och runt 530 i Retri, men har även en Resto druid som jag kan köra alternativt ett gäng 85or som kan dras upp snarast..

ifall detta är utav intresse så kastar jag upp alla tråkiga siffror på uppkoppling och dator osv då Smile

Kör hårt, nu kliver jag på spriten! trevlig helg på er..
puss och kram
Philip

2ibubble - Beror på! Empty Sv: ibubble - Beror på! fre 7 jun 2013 - 17:59

Hulkovius

Hulkovius

Har du någon Hardcore erfarenhet? Som jag uppfattar det så har du klarat en HC tier t13, eller t11 också(verkar bara ha nämnt ett par bossar nämligen)?

Har du logz, Armory? Ganska uselt att utesluta det i sin apply imo Smile

Edita och fyll på så vi kan få en ordentlig kik!

3ibubble - Beror på! Empty Sv: ibubble - Beror på! fre 7 jun 2013 - 18:15

ibubblee


Gäst

T11 var väl mitt "hardcore" tier, där vi clearade 11/13 hc innan jag var tvungen att gå ner i antal timmar, och därav böt guild... men som sagt så raidade vi bara 3 dagar i veckan då..

http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Drsnuggl%C3%A8s/advanced

Sen anledningen till att min enchanting inte är maxad, är för jag började levla den för 2 timmar sedan lite drygt Smile

4ibubble - Beror på! Empty Sv: ibubble - Beror på! fre 7 jun 2013 - 21:05

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Finner tyvärr inget intressant i denna ansökan. En ansökan i sig skall vara komplett vid första stund, inte en allmän 'check', som du bedriver här. Det vill säga att all nödvändig information redan skall vara skriven!

Utefter översiktlig bedömning nekar vi din ansökan då den är slarvigt gjord, men också för utebliven information som vi anser vara obligatorisk, d.v.s, som Hulk, ovan nämde: Logs, comp-specs etc.

//Nelson

https://sanitas.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet