Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Enoii - Hunter App

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Enoii - Hunter App Empty Enoii - Hunter App sön 19 jan 2014 - 6:55

Enoi



Hej Sanitas!

Om mig!
Nemo Rados heter jag! 20år gammal bor i Limmared en liten by strax utanför Borås.
Jag tycker jag är väldigt lugn som person, någon man kan lita på och är väldigt erfaren i många saker. Självklart så är WoW en utav dem.
Mycket utav min s.k Gaming karriär har varit WoW men även andra spel som CS 1.6 Dota 2 (2500h. WoW inte inräknat) Sitter nu på 4005MMR i Dota 2 vilket inte är så mycket men spelar bara support så hamnar man med någon Ruski eller liknande så är det rätt så svårt och vinna.
Jag gillar utmaningar och gör absolut mitt bästa i varje situation för att uppnå dem målen som är uppsatta utav t.ex. Raidleader etc.

Annars utanför gaming världen så spelar jag fotboll i Limmared. Händer väl att man tar några bärs/drinkar med vännerna och drar ut till krogen någon helg.
Har jobbat på en glas-fabrik här i Limmared i över 1 år men fick kicken sen. Klagar inte man får A-kassa och man har all tid i världen till att spela WoW hur kul som helst!



WoW skills:
Började lira WoW vid TBC. Började raida i en guild ingen aning vad namnet var men. Vi clearade Naxx till BT. SWP lyckades jag aldrig cleara fullt ut tyvärr.
Min karriär inom WoW började ta fart vid WotLK.
Va med i en guild vid namnet Clarity på Twisting Nether.
Spelade där från T7-T10 och lyckades döda allting inom en helt okej timeframe för att vara semicore guild.
Jag ville ha nya utmaningar vara och spela bland dem bästa i världen.

Så jag skrev en application till Ensidia innan T11 började. Jag fick chansen och gjorde mitt bästa. Nickade Sasori där! Det gick bra i början fick mycket beröm utav Kungen och dom andra. Men det blev jobbigare när man hade en bror som alltid laddade ner när man hade raid-tider på ett 4MB internet som vi hade hemma då. Allting blev plötsligt mycket svårare och det slutade med att jag gjorde många misstag för att man inte hinner reagera lika snabbt som man skulle gjort om man inte laggade och sånt. Och därmed så kom jag och Kungen överens om att jag skulle lämna Ensidia för att inte dom skulle slösa tid på någon som inte hade stabilt internet och kunde inte heller medverka i raidandet.

Efter det tunga nedslaget så fick man tjata på föräldrarna att inskaffa ett nytt internet vilket dom då gjorde efter ett tag.
När internet blev fixat så var det nya tag igen.

Den här gången Numen på Talnivarr.
Spelade igenom T11 och T12 med dem. Något man kan vara stolt över var våran World 2nd Sinestra achievement.
Nåväl även fast jag hade det relativt bra i Numen så ville jag fortfarande satsa mer på WoW vilket ledde till jag joinade Method i slutet av T12.

Method:
Som sagt kom in här vid slutet av T12 när jag joinade så hade dem precis tagit ner HC Rag. Och då blev det direkt farming content. Det funkade i väldigt många veckor men utav någon anledning så tappade jag lusten helt för och spela WoW och hade annat för mig. Valde att träna mer på gymmet och vilket visade sig att jag faktiskt blev stor om man ska beskriva det så!

Sen där vid T13 start typ så tänkte jag att jag skulle komma tillbaka och lira casual men det blev inte så.
Joinade Numen igen och det var back to progress som sagt. Nåväl T13 blev gjort och vi hade farmat det ett bra tag nu. Så jag tänkte ta en paus och Numen disbandade senare.

MoP launch. Såg att Kungen skulle börja spela igen och kände "wow kanske jag också ska börja spela då" och ja det blev så.
Ja vafan det var ju ingen guild av högsta kaliber men vi fick det och funka. Dom bättre spelarna började lämna för att gå med i bättre guilder och tillslut så dog guilden ut och så gjorde mitt intresse för WoW för den här gången.

Har inte varit i någon guild sen dess har mest lirat lite casual och sen tagit en paus på ett par månader.

Under alla dessa tiers så har jag enbart lirat Hunter klassen dag in dag ut. Jag tycker mest om att spela den och det kommer nog alltid att förbli så.
Jag skulle kunna säga att jag tillhör den bättre skaran utav alla Hunters där ute. Jag har tagit relativt många top10 WoL rankings på diverse bossar. Jag kan tycka att det är något bra om man gör allting man blivit tillsagd och göra, undviker onödig skada och bara håller sitt gameplay på den högsta nivån.


Jag och MIN Hunter!:
Haft ett par olika namn på den. Flovy > Sasori och tillslut Enoi
Som nämnt tidigare har bara spelat Hunter under alla dessa år. Började som sagt ta upp WoW lirandet igen den 2014/01/18..
Har iLvL på 528.. Körde igenom Flex med Killars-stream och Fomz medverkade där också. Hade inte så mycket tur med dropps heller.
http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstrom/Enoiiswag/advanced

Som ni kanske ser så har jag inte maxxat professions än och det är för att på The Maelstrom så finns inte alla mats ute på AH men jag har nästan hälften utav allt som behövs för att maxxa till 600. Guld har jag så det räcker till och få 600.

Nu har jag kommit tillbaka till T16 och det är farming för dem mesta guilderna. Vill inte gå med i någon guild för att få gear och sen dra till en bättre. Känner att om jag kan göra en bra application och får er och inse att spendera lite tid på mig är värt så är det mycket bättre för min del.

Jag är en tävlingsinriktad spelare. Vill ju alltid att det jag gör ska ha en mening i det hela. Spela WoW och vara bland top3 Guilderna är en utav sakerna. Sen är det ju aldrig fel och vara en utav dom bättre på sin klass. Jag har alltid hållt mig väl informerad om vad som pågår och vad som kommer hända med raids, hunters etc. (Nu har jag inte allt för bra koll men har endast spelat i ett par dagar nu. Går ju alltid och läsa upp sig. Man kan aldrig bli full lärd)
Jag kan ta mig an kritik och får jag kritik så är det för JAG har gjort något fel och kan inte skylla på någon annan och det är bara och acceptera det och köra vidare och inte göra om samma misstag igen bara.
Jag är snabblärd så det tar inte alls långt tid innan vi testat på något för att jag ska fatta hur det går till.



UI & Keybindings
https://i.imgur.com/58160n0.jpg
aKa Rogerbrown UI

PC setup
i5 2500K @4.5Ghz
GTX 670
16GB DDR3
120GB SSD

http://www.speedtest.net/result/3242534514.png

Övrigt:
Jag söker till Sanitas för ni är en helsvensk guild. Äntligen har man hittat någon guild som satsar på helsvenskt och som gör bra ifrån sig!
Även fast jag kan prata engelska på en godkänd nivå så skulle det kännas så mycket bättre och bara prata svenska i ett voice-communication program under raids.

Jag ser gärna fram emot en intervju så man kan gå in på saker lite mer detaljerat och mer eller mindre förhoppningsvis lyckas övertala er om att jag är en spelare värt att investera lite tid i eftersom jag vill stanna i Sanitas och lyckas ta ner några Top3 kills med er i WoD!

Skype:
NemoRados
B-Tag
Enoii#2405

2Enoii - Hunter App Empty Sv: Enoii - Hunter App sön 19 jan 2014 - 7:20

Thazzle

Thazzle
Hardcore
Hardcore

Hej där,
Det första jag uppmärksammar är att det känns som att du skriver en hel del men inte har några direkt konkreta saker som backar upp det du säger, din karaktär sitter på ~1800 achievement points och inga direkta kills eller någonting alls som kan peka på att din historia stämmer.

Dessutom, så verkar det som att du inte har några längre vistelser i någon guild och det blir svårt att få en bild av hur stabil du skulle kunna vara i vår guild, då du även nämner att du vid flera tillfällen tappade intresset.

Om det är information som du besitter främst på dessa punkter som du vet att du kan backa upp med fakta så är du mer än välkommen att göra så!

Mvh,
Thazzle

3Enoii - Hunter App Empty Sv: Enoii - Hunter App sön 19 jan 2014 - 7:37

Enoi



Oj. Time to bring wowtrack.org!

http://www.wowtrack.org/character/14517
(Inaktiv för länge så armory funkar inte)
Här är den första gubben jag pratar om.
Från Clarity > Ensidia > Pacifism (Var en guild som jag joinade med en kompis bara innan båda vi gick till Numen) > Method. Därefter så har inte gubben varit i mina händer.

http://www.wowtrack.org/character/2244279
(Inaktiv för länge så armory funkar inte)
Här är gubben som jag började lira med Numen igen då jag inte orkade lvla en ny hunter vid det tillfället så köpte jag den utav min klasskompis. Vilket nu är bannat.

http://www.wowtrack.org/character/12512467
http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstrom/Enoii/advanced
Är gubben som jag spelade med i Nihilum. (Fick tillbaka accountet av blizz då det visade sig att det blivit hackat och inte permbannat)

Och nu den som jag gjorde för att börja lira igen.

Och angående stabilitet så är det väl något som skulle varit lättare och beskriva på skype. Så det inte blir en till wall of text här.

4Enoii - Hunter App Empty Sv: Enoii - Hunter App fre 24 jan 2014 - 14:59

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Ingick trial efter intervju.

https://sanitas.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet