Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

[declined] Warlock/Warrior söker värme.

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

RykhX



Tjenare Sanitas!

Om mig:

Heter Emil Bågestam är 24 år gammal och bor i en liten stad som heter Vetlanda.
Är en ganska dedikerad människa som aldrig gör något halvdant, om jag känner att jag är dålig inom något så gör jag allt för att bli bättre. Har lirat datorspel sedan jag var 10 år gammal och allt började med lite Diablo 2 som gick över till Cs 1.6 och på den vägen var de när jag var 12 så kom WoW ut och har lirat det sedan dess med sina små uppehåll. Förutom WoW just nu så spelar jag fortfarande mycket CS men har gått över till Cs:go sedan varvar jag det med lite LoL ibland. Det var de om gaming livet.

Annars lirar jag Innebandy i Kvillsfors för att röra lite på mig och att jag har gjort de hela livet, men är mest med för lagfesterna efter matcherna, då ölen är allt för god. Jobbar just nu 5 skift därför jag inte har raidat på 1 år, men ska nu byta jobb till ett dagtids jobb så därför söker jag in i raidandet igen. Och Fayn ville ha in mig då han troligtvis anser att jag är en skön och bra lirare.


WoW skills:
Började lira som sagt i Vanilla men då var en ung och körde inte för att raida mer för att ha skoj och skrattade istället när en dog, men tog ändå ner alla i bwl utom Nefarian och sedan tog vi första i AQ 40.

Efter de så så kom TBC och då joinade jag en svensk guild som hette Ronin of Sweden, där jag joinade när dom var i Karazhan och lekte på Moroes. Men med en ganska snabb progress och en växande kärna så hade vi skoj på raids med bra focus och plockade ner allt men sedan när Sunwell kom så stannade allt och folk började sluta spela och dom nya trialsen som kom in backpaddlade ur skit etc så gick inge vidare och vi bestämde för att lägga ner. Vilket slutade med att halva officers skaran gjorde en ny guild och plocka med sig halva guilden. Men hade mina vänner i Ronin of Sweden så började bygga till WOTLK istället.

I WOTLK kom vi igång ca 1 månad efter alla andra med raidandet då vi hade problem med raidlaget, så allt slutade med att vi slog ihop oss med en annan guild där jag och en från andra guilden (kommer ej ihåg namn) slutade som Raidledare och vi tog ner hela naxx 25 på första veckan gick även å panga ner Sartharion 25 väldigt enkelt. Sedan kom vi till Malygos som några i guilden hade problem med då som var kassa på att flyga. Ulduar kom ut och vi rensade även detta, sedan bestämde 10 pers i guilden bland annat jag att vi skulle göra achivments för draken så vi började med draken och insåg att alla var jätte lätta tills vi kom till Firefigther, men även den fick tugga asfalt. Allt gick även jätte bra till ICC då Guild Mastern lämna mitt i raiden och bytte till en annan guild sådet sluta med att Ronin of Sweden gick ner till 10 man, med dom bästa spelarna och klarade alla hardmodes utom LK då han var lite försvår för oss.

I Cata så klarade vi alla Heroic raids utan problem, men vi hade lite små kymmer med sinestra då folk inte kunde springa med bollarna.

Nu i MoP så har jag nästan bara lirat på skoj och när jag har tid då jag har jobbat 5 skift så de har inte varit någon guild som vill ha mig mer än social progress guilder. Men raidandet började jätte bra vi gjorde Ronin of Sweden till en IRL guild med bra folk i Vetlanda vilket innebar att vi tog första på hc i vaults redan första öppnings veckan. Efter det så började folk ragea på varandra och gjorde sår i vänskapen för vissa så vi bestämde för att lägga ner detta projekt. Så tog ett litet break och kom sedan tillbaka när ToT släpptes och var med i en guild där vi tog till Tortos HC men sedan fick jag 5 skifts jobb och dom ville inte ha kvar mig då jag bara kunde raida till 50%.

Main klassen jag lirade i olika exp:
Vanilla: Warlock (Lockisash)
TBC: Warlock (Caeldra)
WOTLK: Warrior Dps (Botoxmannen) sedan tank i Ulduar och framåt
Cata: Warlock(Caeldra)/ bytte till Resto Shaman (MissDancer) Dragon Soul
MoP: Resto Shaman (McDancer)/ sedan warlock(RykhX i Soo


Idag heter min Warrior Ryhkx, om jag kommer in så ska jag byta min mining mot något bättre Smile

Med detta kan jag tillägga att jag är en spelare som alltid söker efter nya utmaningar, då det ger mig en liten extra kick när man sedan besegrat drägget som en har kämpat med. Fanns inget bättre än när man i TBC hade suttit fast på Concil i BT i över en månad och sedan golva fanskapet Very Happy

UI & Keybindings
Har ingen bild just nu men lirar med Elv Ui.
loggade in och försökte fixa det idag men allt har försvunnit då inga addons funkar atm för mig Sad

PC setup
i7 4770K @3.5Ghz
GTX 780 Ligthning Edition (Fabriks överklockat)
16GB DDR3
120GB SSD

http://www.speedtest.net/my-result/3833611942

Övrigt:
Söker till denna guilden då jag vill till en Svensk guild som alltid strävar efter att bli bättre, sedan att jag vill lira med min polare även matkompis Fayn igen. Annars vet jag inte allt förmycket om guilden mer än att ni är ganska hardcore och det skulle vara skoj att lira på den nivån igen.

Skype:
Baaxxik
B-Tag
Rykhx#2883

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Hej och tack för din ansökan!

Vi hör av oss inom kort!

https://sanitas.swedishforum.net

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Har lagt till din Battletag för vidare konversation.

https://sanitas.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet