Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Ganskamjuk, Fury Warrior

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1 Ganskamjuk, Fury Warrior i tor 13 feb 2014 - 19:50

Ganskamjuk

Tjena!

Viktor Heter jag!
Här kommer min story.

Min tid på wow:
Började spela under slutet på vanilla, det var precis i expansions fasen till TBC, jag började raida 25 man, tog mig igenom gruul, kara, SSC, dom lite enklare raidsen helt enkelt. På den tiden lärde man sig spela wow, hade väll inte "raiding" i mig på den tiden, Har spelat på många olika karaktärer under åren som gått, back in TBC var det shaman.

När WOTLK släpptes så spelade jag präst (holy), Jag körde med en svensk guild på grim batol som hetter Ett gäng gubbar, vi körde igenom Naxx, Ulduar, ToC, Malygoz, även ToS med 3 drakes. När ICC släpptes blev det inte mycket fart i guilden.. Många slutade spela vilket resulterade att jag själv och pausade lite. Kan peaka på 80 att min priest var bäst gearad under tier 7.5 perioden, detta på Grim batol.

När Cata släpptes fylldes lungorna med mycket raid luft, Jag och mina närmsta vänner skapade en ny guild och miggade till Shattered hands, Nu spelade jag warrior, klassen som skulle vara mitt perfekta val, Jag var GM för en raid guild som körde 25man. Hade min närmsta vän som var raid leader och loot ansvarig, vi körde BWD, FL, DS, Vi körde även en del HC på DS, tyvärr splittrades guilden under starten på HC där..

Det jag märkte var att man ska spela med svenska killar / tjejer, det var min absolut roligaste tid på wow.

Efter detta kom en ny paus från wow, dum som man är sålde man sitt gamla hederliga account .......

När MoP släpptes som kom suget tillbaka, herregud tänkte jag. Kan inte släppa wow ifrån mig, det är fysiskt omöjligt. Jag levlade upp en ny warrior genom hjälp av min kompis. Körde samma som tidigare, började med Tank specc.

Hittade en svensk guild vid namn Upnorth som är min nuvarande guild, vi har tryckt oss igenom SoO 14/14 på normal och är nu på 4/14 HC, vi har precis börjat på HC, bara ett par veckor gjorda. Det tråckiga är att folk tappar fokus, det blir dåliga trys, mycket wipes, allmänt skit.

Jag orkar inte med det, jag sitter med full fokus från start till break, är alltid förberedd innan raids, står alltid klar utanför, vill inte att man ska snacka massa skit så att man blir ståendes, Det ska vara fart, Speciellt vid progress.

Nu är jag i en fas där jag vill spela med folk som har erfarenhet av spelet, Jag själv är en väldigt dedikerad spelare som kan sin klass till 100%, både Tank & Fury.

Min nuvarande specc är Fury, det är mitt absolut favorit val, kan spela tank lika bra, har hyfsad tank gear med.

Jag ska medge att applys är lite svåra, jag försöker förklara mig så gott jag kan, men om chansen finns på att prata genom skype eller dylikt så sitter jag redo och väntar Smile

Vem är Jag?
Jag är en kille med stort hjärta, jobbar med jakt & fiske. Älskar att vara utomhus speciellt i skogen. Har stor passion för jakt. Jag är 22 år gammal, bosatt i Stockholm för tillfället, kommer ursprungligen från sollefteå, en mindre stad i norrland.

Gillar att spela musik, alltså jag spelar in musik själv hemma, detta är också ett större intresse, Men för det mesta spelar jag wow :)Har ett par alts också som jag spelar lite på.

för mer information angående dator osv osv, kontakta mig, svara gärna på denna apply om det är intressant så får du/ni mina kontakt uppgifter Smile

// Viktor

2 Sv: Ganskamjuk, Fury Warrior i fre 14 feb 2014 - 0:09

NSJ

Officer
Officer
Ganskamjuk skrev:Det tråckiga är att folk tappar fokus, det blir dåliga trys, mycket wipes, allmänt skit.

Förstår du verkligen vad det är för typ av guild du söker dig till?

3 Sv: Ganskamjuk, Fury Warrior i fre 14 feb 2014 - 1:53

solace

När man skriver en apply till en seriös guild som sanitas borde man kanske lägga ner lite tid på den?

Att skriva en dålig apply som din visar att man inte är en seriös spelare och enligt mitt tycke har man då inget i denna guilden att göra.

Du medgav att du tyckte det var svårt att skriva applys men jag tvivlar starkt på att du är det vi söker.

4 Sv: Ganskamjuk, Fury Warrior i fre 14 feb 2014 - 2:26

Nelson

Officer
Officer
Finns absolut inget intressant i denna ansökan.

Ett bestämt avslag är det jag kan leverera.

Lycka till i sökandet!

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet