Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Albin Molander Rogue

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Albin Molander Rogue Empty Albin Molander Rogue mån 30 dec 2013 - 2:01

alaxel

alaxel

Hallå

Jag heter Albin och jag vill vara med och tävla om World Firsts i en toppguild

Som person är jag en glader och en seriöser, men jag tycker att personlighetsintrycket fås bättre vid en voicecomm intervju än här, skulle det vara någonting jag går vidare till!

Jag spelar rogue främst men har även en monk och en nyskapad druid. Jag har hunnit spela alla specs på min monk men min druid har jag bara spelat feral och guardian på. Jag anser att jag är kunnig om alla klasser och kan prestera med det mesta, skulle reroll vara en önskan. Melee dps är dock min hemmaplan, och som sagt rogue för tillfället.

Jag har erfarenhet från TBC när jag började spela. Jag var dock inte gammal på den tiden och kan nog konstatera att jag inte var speciellt duktig! :DMen minnen finns såklart kvar. Spelade ytterst sporadiskt under wotlk och cata och var inte med och pressade några heroic kills speciellt snabbt, spelade mest för skojs skull på sidanom skolan. Det var inte förrän någon gång under förra året när jag och en kompis började spela en TBC privatserver som jag blev sugen på att börja spela på riktigt. Clearade i allting snabbt och presterade i topp, det var dock inte riktigt samma grej när det var en privatserver och vissa saker var inte riktigt som dom borde, det kändes inte så äkta. Bestämde mig då för att ge pandalandet en chans för att få lite mer content och här är jag idag.

I ToT dödade jag 10 heroic, och i Siege är jag och guilden för tillfället 12 heroic och klaxi progress är nystartad. Jag känner definitivt att jag har potential till 13/13 och 14/14 med betydligt mindre gear än vad jag sitter på nu. Så som gearet man har under world first progress. Jag är nästan alltid sist med att fucka upp något och skulle jag göra det är det inte någonting som upprepas. Men som sagt det är ju ett lagspel och det gäller att hitta rätt gäng.

Guildhistoria:
Började spela Mop precis innan 5.2 kom ut, han inte göra mycket annat än att hitta en guild och cleara normal.

När 5.2 kom ut hittade jag några grabbar från luleå i guilden Easy Win och tillsammans tog vi 10 heroic hyffsat snabbt, dock pga lite problem i rostern fick vi ofta göra fullösningar för members som saknades och liknande.

I 5.4 slutade Easy Win att spela och jag hittade mig en ny guild, Reality Dysfunction. Jag lämnade RD bara förra veckan pga interna problem. Just nu raidar jag i Victus och var med och dödade Blackfuse på deras första kill efter ungefär 100 wipes i min förra guild, RD. Victus hade även ungefär 100 wipes när killen ägde rum.

Jag känner mig inte hemma i Victus och har nu efter lite övervägande och en liten men inte nödvändig push från Sne bestämt mig för att försöka ta mig in i Sanitas!

Eftersom att jag saknar en ordentlig resumé där jag varit med och raidat seriöst i tidigare expansioner så hoppas jag på att mina senare äventyr i pandalandet är tillräckligt!

Här kan ni hitta min WoWheroes där ni finner mina bästa logs
http://www.wow-heroes.com/character/eu/Shattered%20Hand/alaxel/

och här kan ni hitta logs där jag inte rankat
http://www.worldoflogs.com/realms/323/
Logs finns i Victus, Victus melee, Reality Dysfunction och Reality Dysfunction melee, ursäkta röran.

Sitter också på en rank 40 på norushen 10m normal med min alt druid. Tog den när jag hade 545 ilvl helt utan meta eller cloak. 308k var 65k över min sim och jag är nästan mer stolt över att jag plockat upp feral så snabbt än vad jag är över min rogue! Roguen har jag ju ändå spelat ett tag. Very Happy

Är alltid med och undersöker allt jag kan om hur man förbättrar spelandet! Dps, uptime, survivability, rubbet! Uppskattar alltid kritik! Simmar jag 409k på en singletarget fight finns det ingen anledning att ligga under det! :)Finns ingenting bättre än en spelare som är bättre än en själv, då har man någon man kan slå senare. Det är något jag kanske kan möta på i Sanitas, och är en stor anledning till varför jag söker mig till en toppguild, kanske den största anledningen. Att bli en bättre spelare.

Min dator klarar 25manna raiding okej och 10manna raiding helt utan problem. Har en 100/100-lina och den är väldigt sällan nere.

Ni kan nå mig ingame på Albin#2647, på skype albin_molander och på facebook, hör och häpna, som Albin Molander från Umeå. Jag har en fin skidbild.

Jag försökte få det till kort och koncist med mina mål och mina förväntningar. Tveka absolut inte med att fråga om det är någonting mer specifikt ni undrar över. Jag törs lova att en investering i mig inte kommer att gå förlorad, om den äran och chansen hade blivit min. Jag är en väldigt dedikerad spelare Smile



Senast ändrad av alaxel den mån 30 dec 2013 - 15:43, ändrad totalt 1 gång

2Albin Molander Rogue Empty Sv: Albin Molander Rogue mån 30 dec 2013 - 13:28

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Finns det någon ålder på herrn? Eller är du ålderslös?

https://sanitas.swedishforum.net

3Albin Molander Rogue Empty Sv: Albin Molander Rogue mån 30 dec 2013 - 15:39

alaxel

alaxel

Jag är 20, född 1993 i november!

Jag är arbetssökade och arbetar deltid med lite slavgöra på umeå universitet under tiden

4Albin Molander Rogue Empty Sv: Albin Molander Rogue mån 30 dec 2013 - 17:44

Nelson

Nelson
Officer
Officer

Klar för trial efter intervju.

https://sanitas.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Goobi, 90 Combat rogue

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet